Field servis
Field Servis Dynamics 365
- Komplexní řešení postavené na platformě Microsoft Dynamcis 365, které pomůže zlepšit organizování pravidelné údržby, umožní proaktivně odhalovat možné závady nebo lépe plánovat výměnu náhradních dílů nebo provozního materiálu
Základní vlastnosti řešení jsou:
- Správa všech servisních případů na jednom místě od přijetí požadavku klienta, přes zaplánovaní úkolů vedoucím servisu, až po odvedení práce technikem v terénu
- Lepší podpora práce servisního technika, včetně specializované mobilní aplikace s rozpisem úkolů a detaily servisních zásahů
- Úplná, okamžitá kontrola nad prací servisního technika v terénu
- Automatické získávání a vyhodnocení technických ukazatelů z Vašich zařízení pro možnost včasného plánování servisu a předcházení poruchám
- Využití Internetu věcí (IoT)
- Manažerský přehled a porovnání výkonů servisních pracovníků a nákladovosti servisních úkonů
Řešení pokrývá následující problematiku:
- Work order management
- Schedule board and dispatch
- Resource management
- Service location and customer assets
- Prentative maintenance
- Customer billing
- Mobilní aplikaci
- Help Desk portál
- Servis
- Power BI
- Správa databáze informací z IoT v prostředí Microsoft Azure
- Internet věcí
Řešení je primárně určeno pro:
- Výrobní s servisní podniky
- Facility management budov a technologií
- Bezpečnostní agentury
- Správu osvětlení a zeleně
Bližší informace Vám rádi poskytneme na emailu info@byznyscrm.cz nebo na čísle +420 724 067 404