CRM Online od Microsoftu vám pomůže rozjet váš business
Řada firem řeší problém, jak efektivně řídit vztahy se zákazníky. Jak reagovat na jejich požadavky, jak jim naslouchat a jak maximalizovat „výtěžnost" stávajících i potenciálních zákazníků. Efektivním nástrojem, který jim k tomu dokáže levně a rychle pomoci je Microsoft Dynamics CRM Online, jehož ovládání je stejně jednoduché jako používání emailu.
Zákazníci jako ČSOB, Essox, Scania, HUDY Sport a mnoho dalších si Microsoft Dynamics CRM oblíbili nejen kvůli jeho funkcím pro řízení obchodu, marketingových kampaní a péče o zákazníky, ale také kvůli jeho uživatelskému rozhraní. Díky němu můžete snadno zjistit, o co se vaši zákazníci zajímají nejvíce, snadno se dozvědět, u kterých skupin zákazníků slavíte největší úspěchy a na které byste se naopak měli soustředit nebo rychle vysledovat aktivity vašich obchodníků. Všechny funkce navíc můžete ovládat přímo z Outlooku, takže se vy ani vaši zaměstnanci nemusíte učit nic nového. Úplná integrace s Outlookem také nabízí zcela nové možnosti v oblasti řízení jednotlivých obchodních případů, marketingových kampaní i kontaktu se zákazníky. Teď si navíc za 31 € měsíčně za 1 uživatele můžete Microsoft Dynamics CRM Online pořídit i vy, třeba jen pro tříčlenný tým realitních makléřů, pojišťovacích poradců apod. Během pěti minut tak za mírný poplatek získáte stejné nástroje, které používají i ty největší firmy u nás.
5 důvodů, proč si pořídit CRM Online
- Nemusíte nic instalovat ani kupovat, vše je nabízeno ve formě služby
- Nemusíte se nic nového učit, vše se ovládá přímo z Outlooku
- Snadno získáte přehled o všech svých zákaznících, včetně detailní kontaktní historie
- Zrychlíte uzavírání nových obchodů a zvýšíte účinnost vašich marketingových aktivit
- Budete moci jednoduše plánovat a kontrolovat činnost interních i externích obchodníků
Více o Microsoft Dynamics CRM se dozvíte na zde.