Vážení obchodní přátelé, zveme Vás na seminář určený pro obchodní ředitele a management společností, který se koná v úterý 30. 10. 2012 od 10:00 do 11:30 v konferenční místnosti „Tesla" v přízemí budovy TIC ČKD PRAHA (Lisabonská 2394/4, 190 00 Praha 9). Akce je zaměřena na téma:
Jak udržet spokojenost současných zákazníků a jak získat klienty nové.
Na semináři Vás seznámíme s praktickými příklady využití řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM. Hlavními tematickými okruhy jsou:
- Zvýšení produktivity obchodníků - dostupnost informací z jednoho místa, komplexní přehled o klientech, sdílení kontaktů, prodejní postupy
- Generování nových obchodních příležitostí - řízení marketingových kampaní, využívání stávajících klientů a jejich segmentace pro cílenou nabídku nových a doplňkových produktů a služeb
- Zlepšení spokojenosti zákazníků - zrychlení realizace zákaznických poptávek a požadavků, plánování pravidelných aktivit
- Okamžitý reporting - vyšší motivace obchodníků - měření výkonnosti jednotlivců, týmů či produktových skupin, přehled o předpokládaném vývoji jednotlivých příležitostí, zákazníků i obchodu jako celku
- Součástí semináře bude také prezentace referenční studie využití řešení pro řízení zákaznických vztahů ve společnosti Market UP.
Registrujte se zasláním jmen účastníků na email jan.stuchlik@byznyscrm.cz nebo na telefonním čísle 734 388 823. Informace o nás a o řešení pro řízení vztahů se zákazníky naleznete na www.byznyscrm.cz.
Profily lektorů semináře naleznete na LinkedIn: Petr Hampejs, Pavel Šlesingr
O společnosti Byznys CRM:
Společnost Byznys CRM je firma specializující se na oblast řízení vztahů se zákazníky a optimalizací dalších klíčových firemních procesů. Pomáháme našim klientům zvyšovat produktivitu zaměstnanců zejména v odděleních obchodu, marketingu a služeb zákazníkům, ale i jiných stěžejních oblastech.
Nabízíme komplexní služby při projektech CRM nebo xRM (řízení vztahů s partnery, dodavateli či jinými subjekty). Jsme schopni našim klientům poradit ve všech fázích projektu od definování cílů a strategií, přes analýzu funkčních a procesních požadavků, nasazení podpůrného informačního systému Microsoft Dynamics CRM, až po integraci s jinými systémy a poimplementační podporu.
Naše společnost zaměstnává a spolupracuje s největšími lokálními i zahraničními odborníky v oblasti CRM a má za sebou řadu úspěšných projektů a spokojených zákazníků, kteří jsou sami lídry v oblasti péče o klienty. Všichni naši konzultanti a projektoví manažeři mají více než 15-ti leté zkušenosti z projektů implemenatce ERP a CRM systémů a optimalizace firemních procesů.