Podpora prodeje
Zrychlete a zautomatizujte své prodejní procesy a zajistěte svým obchodníkům jednotný pohled na zákazníky, který jim pomůže zkrátit prodejní cyklus, zvýšit procento uzavřených obchodů a dosáhnout větší věrnosti zákazníků. Řešení Microsoft Dynamics CRM nabízí zaměstnancům v oddělení prodeje okamžitý přístup k zákaznickým datům a obchodním příležitostem v režimu online i offline přímo v aplikaci Microsoft Outlook, zvyšuje tak efektivitu jejich práce a umožňuje trávit více času vlastním prodejem.
Automatizace prodeje: Větší počet zakázek
Práce v terénu - k veškeré funkčnosti aplikace Microsoft Dynamics CRM máte možnost přistupovat offline nebo prostřednictvím dotykového či mobilního zařízení.
Lepší porozumění potřebám zákazníkům s pomocí centralizovaného a personalizovaného pohledu na zákaznické preference, vztahy a úplnou historii aktivit a komunikace.
Zvyšení úspěšnosti prodeje díky správě obchodních příležitostí, automatizovanému zpracování zájemců, řízení prodejních procesů a sledování konkurence.
Analýzy prodejní výkonnosti - flexibilní sestavy umožňují vytvářet prognózy prodeje, měřit obchodní aktivity a jejich efektivitu, vyhodnocovat úspěšnost prodeje a služeb, rozpoznávat trendy, problémy a nové příležitosti.
Kvalifikované prodejní tipy pro vaše obchodníky. Analytické nástroje pomáhají maximalizovat využití příležitostí ke křížovém a následnému prodeji.
Hlavní stránka Microsoft Dynamics CRM
Přehled Byznys CRM Add-on řešení
Vybraná Add-on řešení pro Prodej:
Integrace CRM se službou CreditCheck
Další oblasti Microsoft Dynamics CRM: