Seminář - Efektivní řešení servicedesku
Vážení přátelé,
Rádi bychom Vás pozvali na bezplatný on-line seminář, ketrý se bude věnovat představení efektivního řešení servicedesku na platformě Dynamics CRM - modul Servis.
Termín on-line semináře:
Akce se uskuteční dne 3.listopadu 2015 od 15-ti hodin.
Délka trvání semináře je 1 hodina.
Zaměříme se zejména na:
- Podpora různých komunikačních kanálů, včetně specializovaného Helpdesk webového portálu(možnost jeho umístění v Microsoft Azure) Správa všech servisních případů na jednom místě
- Úplná kontrola nad dodržováním SLA, eskalace v případě nedodržení
- Znalostní báze pro sdílení informací mezi uživateli
- Manažerský přehled a porovnání výkonu servisních pracovníků
V rámci tohoto on-line semináře zodpovíme veškeré Vaše dotazy, případně domluvíme následné individuální setkání/školení. Velice rádi na on-line semináři uvítáme i Vaše další spolupracovníky.
Registrace:
Registrujte se prosím e-mailem na adrese: info@byznyscrm.cz.
Rádi vám následně zašleme link na připojení se k tomuto on-line semináři.