Seminář - Efektivní řízení obchodu a servisu
Používáte starší verze Microsoft Dynamics CRM?
Společnosti Byznys CRM a KPCS si Vás ve splupráci se společností Microsoft dovolují pozvat na odborný seminář, na kterém s Vámi nasdílí své zkušenosti z praktických implementací nástrojů pro podporu obchodu, marketingu a zákaznického servisu. .
Seminář je určen pro vedoucí pracovníky obchodních, marketingových a servisních oddělení.
Datum a místo konání akce:
Seminář se uskuteční dne 29.dubna 2016 od 9.00 do 13. hodin v prostorách společnosti Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, Praha 4.
Během semináře Vám pomůžeme zlepšit některý z následujích procesů:
-
Práce s potenciálním zákazníkem
Získali jste nový kontakt na potenciálního zákazníka? Ukážeme Vám, jakým způsobem zajistíte, aby klient obdržel všechny relevantní informace o Vašich službách. Veškerá komunikace bude vždy přehledně k dispozici na jednom místě.
-
Práce s kontakty z veletrhů
Vystavujete na veletrzích a potřebujete strukturovaně evidovat vizitky, kontaktní jednání a zápisky ze schůzek? Nasdílíme s Vámi naše zkušenosti s touto problematikou a zajistíme aby jste mohli z veletrhu vytěžit maximum.
-
Řízení obchodníků dle teritorií/zemí
Prodáváte do zahraničí nebo máte tým obchodníků? Pomůžeme Vám získat okamžitý přehled o práci Vašich regionálních zástupců. Vytvoříme prostor pro týmovou spolupráci a zajistíme konsolidaci informací o zákaznících
-
Správa obchodních příležitostí
Máte obchodní tým a potřebujete zajistit sdílení informací, získat okamžitý přehled o běžících obchodních případech a správně predikovat budoucí výnosy? Vytvoříme proces obchodní příležitosti tak, abyste měli k dispozici všechny relevantní informace v reálném čase. Upozorníme Vás na termín odeslání nabídky, schůzky nebo telefonního hovoru. Vytvoříme Vám přehledný reporting podle Vámi zvolených kritérií (druh stroje/služby, regionu, obchodníka, stádia příležitosti, velikosti příležitosti a předpokládaného uzavření případu)
-
Prodané stroje
Potřebujete přehledné informace o prodaných strojích? Zajistíme Vám detailní informace o Vašich prodejích. Získáte informace vedoucí k dodatečným prodejům, systém upozorní na blížící se konec servisního intervalu, ohlídá záruky a platební podmínky.
-
Sevis
Potřebuje zaručit včasnou reakci na servisní požadavek zákazníka? Je pro Vás důležité správné plánování kapacit a zdrojů na servis? Vytvoříme Vám přehlednou evidenci servisních požadavků, nastavíme nasmlouvané reakční doby do systému tak abyste měli okamžitý přehled o situaci. Zajistíme, abyste mohli sdílet informace ze servisu i s obchodem!!!
-
Vyhodnocování , vizualizace a práce s velkým množstvím zákaznických dat
Jste úspěšní, máte velké množství dat a informací ve kterých je obtížná orientace? Pomocí standardních nástrojů společnosti Microsoft Vám zkonsolidujeme Vaše data a umožníme jejich prezentaci i netechnickým lidem.
Registrace:
Registrovat se můžete na emailové adrese: info@byznyscrm.cz.
Kapacita semináře je omezena, proto s registrací neváhejte.
Tato akce je zdarma.