Seminář - Řízení servisních techniků

Hledáte kvalitní nástroj pro řízení servisních techniků nebo uvažujete o využití internetu věcí (IoT)?


 

Poskytování kvalitních servisních služeb a údržby se dnes stává jedním z hlavních nástrojů v boji o klienta.

 

Na základě našich dlouholetých zkušeností s implementacemi specializovaných řešení na platformě Microsoft Dynamics představujeme novinku pro zlepšení podpory poskytované zákazníkům - řešení Field Service a IoT.

  • Řešení Field Service ja snadno zvládnutelný systém, jež Vám pomůže zrychlit řešení Vašich servisních incidentů, lépe a efektivněji organizovat zdroje v terénu.
  • Součástí řešení je i nativní komunikace s tzv. internetem věcí (IoT). Tato integrace Vám umožní získávat informace o technickém stavu Vašich zařízení v reálném čase a v případě potřeby upozorňovat odpovědné uživatele na kritické hodnoty.
 

Datum a místo konání akce:

Seminář se uskuteční dne 26.června 2017 od 10 do 13. hodin v prostorách společnosti Byznys CRM, Kubánské náměstí 1391/11, Praha 10, 5. patro

Účast na semináři je podmíněná registrací a je zdarma.

 

 

Během semináře Vám pomůžeme zlepšit některý z následujích procesů:

  • Správa servisních případů na jednom místě po celou dobu životního cyklu případu
  • Podpora práce servisní technika, včetně využití speciální mobilní aplikace
  • Kontrola práce servisního technika v terénu
  • Automatické získávání a vyhodnocení technických ukazatelů
 


Registrace:

Registrovat se můžete na emailové adrese: info@byznyscrm.cz.

Kapacita semináře je omezena, proto s registrací neváhejte.

 

 

 

 

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz