Seminář - Řízení servisních techniků
Poskytování kvalitních servisních služeb a údržby se dnes stává jedním z hlavních nástrojů v boji o klienta.
Na základě našich dlouholetých zkušeností s implementacemi specializovaných řešení na platformě Microsoft Dynamics představujeme novinku pro zlepšení podpory poskytované zákazníkům - řešení Field Service a IoT.
- Řešení Field Service ja snadno zvládnutelný systém, jež Vám pomůže zrychlit řešení Vašich servisních incidentů, lépe a efektivněji organizovat zdroje v terénu.
- Součástí řešení je i nativní komunikace s tzv. internetem věcí (IoT). Tato integrace Vám umožní získávat informace o technickém stavu Vašich zařízení v reálném čase a v případě potřeby upozorňovat odpovědné uživatele na kritické hodnoty.
Datum a místo konání akce:
Seminář se uskuteční dne 26.června 2017 od 10 do 13. hodin v prostorách společnosti Byznys CRM, Kubánské náměstí 1391/11, Praha 10, 5. patro
Účast na semináři je podmíněná registrací a je zdarma.
Během semináře Vám pomůžeme zlepšit některý z následujích procesů:
- Správa servisních případů na jednom místě po celou dobu životního cyklu případu
- Podpora práce servisní technika, včetně využití speciální mobilní aplikace
- Kontrola práce servisního technika v terénu
- Automatické získávání a vyhodnocení technických ukazatelů
Registrace:
Registrovat se můžete na emailové adrese: info@byznyscrm.cz.
Kapacita semináře je omezena, proto s registrací neváhejte.