Seminář: Řízení stížností, podnětů a dotazů občanů

Seminář: Řízení stížností, podnětů a dotazů občanů - kliknutím zvětšit

 

Vážení přátelé,

 

zveme Vás na online seminář Řízení stížností, podnětů a dotazů občanů. Moderní online portály a servisní centra začínají být klíčovým pojítkem mezi občany a úřady pro přístup k informačním zdrojům, asistenci nebo například pro řízení stížností, námětů a požadavků. Různé způsoby kontaktu zprostředkovávají otevřený přístup k informacím jak občanům, tak i zpětnou vazbu úřadům.

 

  • Chcete, aby občané měli možnost interakce s úřadem – řešit podněty, stížnosti nebo se jednoduše zeptat na to, co je trápí?
  • Chcete pro tento typ interakcí využívat online portál, mobilní aplikaci pro chytré telefony nebo reagovat emailem?
  • Chcete podněty občanů řídit rychle a efektivně?
  • Chcete mít v každém okamžiku přehled o řešených podnětech – zda jsou již vyřešeny nebo v jakém stupni řešení se nalézají?
 

Využívání softwarového řešení, které občanům umožní rychlejší přístup k informacím a vašim pracovníkům zautomatizuje pracovní postupy, ať už jde například o sdělování informací o přistavených kontejnerech na objemný odpad nebo stížnost na pořádek v městském parku, může být zásadním krokem ke spokojenosti obyvatel a optimalizaci využívání veřejných zdrojů správným a efektivním způsobem. Nastavení vnitřních procesů efektivně podporované využívanými moderními technologiemi je pro úspěch takových řešení zásadní a vede k jejich neustálému zlepšování. Zavedením servisních kontaktních center umožnuje úřadům, jejich pracovníkům i voleným zástupcům rychleji a cíleně reagovat na podněty občanů bez dalších speciálních nároků na personální zdroje.

 

Během online semináře představíme ukázku řešení pro zadávání občanských podnětů a způsob jejich řešení. Pořadatelem semináře jsou společnosti Microsoft a Byznys CRM.

 

Datum a místo konání akce:

Jedná se o online seminář, který se uskuteční ve čtvrtek 27. února 2013 od 14.00 do 15.30.

 

Registrace:

Pokud Vás téma zujalo, přihlaste se prosím prosím prostřednictvím níže uvedeného odkazu do 25. února 2014. Kapacita semináře je omezena, proto s registrací naváhejte. Účast je zdarma, instrukce pro on-line připojení obdržíte e-mailem po dokončení Vaší registrace.

 

Seminář již proběhl.

Záznam semináře Řízení stížností, podnětů a dotazů občanů je k dsipozici zde.

 

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz