Vážení přátelé,
zveme Vás na online seminář Řízení stížností, podnětů a dotazů občanů. Moderní online portály a servisní centra začínají být klíčovým pojítkem mezi občany a úřady pro přístup k informačním zdrojům, asistenci nebo například pro řízení stížností, námětů a požadavků. Různé způsoby kontaktu zprostředkovávají otevřený přístup k informacím jak občanům, tak i zpětnou vazbu úřadům.
- Chcete, aby občané měli možnost interakce s úřadem – řešit podněty, stížnosti nebo se jednoduše zeptat na to, co je trápí?
- Chcete pro tento typ interakcí využívat online portál, mobilní aplikaci pro chytré telefony nebo reagovat emailem?
- Chcete podněty občanů řídit rychle a efektivně?
- Chcete mít v každém okamžiku přehled o řešených podnětech – zda jsou již vyřešeny nebo v jakém stupni řešení se nalézají?
Využívání softwarového řešení, které občanům umožní rychlejší přístup k informacím a vašim pracovníkům zautomatizuje pracovní postupy, ať už jde například o sdělování informací o přistavených kontejnerech na objemný odpad nebo stížnost na pořádek v městském parku, může být zásadním krokem ke spokojenosti obyvatel a optimalizaci využívání veřejných zdrojů správným a efektivním způsobem. Nastavení vnitřních procesů efektivně podporované využívanými moderními technologiemi je pro úspěch takových řešení zásadní a vede k jejich neustálému zlepšování. Zavedením servisních kontaktních center umožnuje úřadům, jejich pracovníkům i voleným zástupcům rychleji a cíleně reagovat na podněty občanů bez dalších speciálních nároků na personální zdroje.
Během online semináře představíme ukázku řešení pro zadávání občanských podnětů a způsob jejich řešení. Pořadatelem semináře jsou společnosti Microsoft a Byznys CRM.
Datum a místo konání akce:
Jedná se o online seminář, který se uskuteční ve čtvrtek 27. února 2013 od 14.00 do 15.30.
Registrace:
Pokud Vás téma zujalo, přihlaste se prosím prosím prostřednictvím níže uvedeného odkazu do 25. února 2014. Kapacita semináře je omezena, proto s registrací naváhejte. Účast je zdarma, instrukce pro on-line připojení obdržíte e-mailem po dokončení Vaší registrace.
Seminář již proběhl.
Záznam semináře Řízení stížností, podnětů a dotazů občanů je k dsipozici zde.