-
Na webináři Vám představíme standardizované, balíčkové, řešení pro obsluhu servisních zásahů a incidentů v Microsoft Dynamics CRM
Webinář - Poskytněte kvalitní podporu Vašim zákazníkům
Dovolujeme si Vás pozvat na webinář věnovaný problematice řízení SERVISU, který se uskuteční dne:
23. 06. 2016 od 14:00 do 15:00 hodin
Modul "Servis" Byznys CRM je standardizované řešení pro obsluhu servisních zásahů a incidentů v Microsoft Dynamics CRM. Podporuje všechny komunikační kanály, které mohou klienti Vaší společnosti libovolně využívat k zadávání a sledování scých servisních požadavků (webový portál, email, Skype nebo telefon). Microsoft Dynamics CRM je plně funkčně integrován s klientem MS Outlook, včetně možnosti využití e-mailových šablon, článků znalostní báze, plánování schůzek i servisních zásahů.
Vzhledem k opakovatelnosti našeho řešení je možné uskutečnit jeho nasazení do 1 měsíce od objednání a za předem stanovenou cenu.
Během webináře Vám mimo jiné ukážeme:
- Jakým způsobem používat různé komunikační kanály
- Jak spravovat a monitorovat veškeré incidenty, požadavky nebo dotazy Vašich klientů
- Jakým způsobem získáte kontrolu nad dodržováním reakčních dob (SLA) podle jednotlivých smluv se zákaznky
- Jak vypadá manažerský přehled servisu
- Jakým způsobem sledovat a porovnávat výkony jednotlivých pracovníků
Seminář je určen vedoucím pracovníkům zodpovědným za řízení servisu a zákaznické podpory.
Webinář se uskuteční prostřednictvím Skype for Business. Po zaregistrování obdržíte přihlašovací odkaz.
Registrovat se můžete na emailové adrese: info@byznyscrm.cz.
Těšíme se na Vás
Tým Byznys CRM, s.r.o.