Webinář - Poskytněte kvalitní podporu Vašim zákazníkům

  • Na webináři Vám představíme standardizované, balíčkové, řešení pro obsluhu servisních zásahů a incidentů v Microsoft Dynamics CRM

 
Webinář - Poskytněte kvalitní podporu Vašim zákazníkům  - kliknutím zvětšit

Dovolujeme si Vás pozvat na webinář věnovaný problematice řízení SERVISU, který se uskuteční dne:

 

23. 06. 2016 od 14:00 do 15:00 hodin

 

Modul "Servis" Byznys CRM je standardizované řešení pro obsluhu servisních zásahů a incidentů v Microsoft Dynamics CRM. Podporuje všechny komunikační kanály, které mohou klienti Vaší společnosti libovolně využívat k zadávání a sledování scých servisních požadavků (webový portál, email, Skype nebo telefon). Microsoft Dynamics CRM je plně funkčně integrován s klientem MS Outlook, včetně možnosti využití e-mailových šablon, článků znalostní báze, plánování schůzek i servisních zásahů.

Vzhledem k opakovatelnosti našeho řešení je možné uskutečnit jeho nasazení do 1 měsíce od objednání a za předem stanovenou cenu.

 

Během webináře Vám mimo jiné ukážeme:

  • Jakým způsobem používat různé komunikační kanály
  • Jak spravovat a monitorovat veškeré incidenty, požadavky nebo dotazy Vašich klientů
  • Jakým způsobem získáte kontrolu nad dodržováním reakčních dob (SLA) podle jednotlivých smluv se zákaznky
  • Jak vypadá manažerský přehled servisu
  • Jakým způsobem sledovat a porovnávat výkony jednotlivých pracovníků

 

Seminář je určen vedoucím pracovníkům zodpovědným za řízení servisu a zákaznické podpory.

 

Webinář se uskuteční prostřednictvím Skype for Business. Po zaregistrování obdržíte přihlašovací odkaz.

 

Registrovat se můžete na emailové adrese: info@byznyscrm.cz.

 

Těšíme se na Vás

 

Tým Byznys CRM, s.r.o.

 

 

 

 

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz