Field servis

FIELD SERVIS DYNAMICS 365

 

Field Servis Dynamics 365

  • Komplexní řešení postavené na platformě Microsoft Dynamcis 365, které  pomůže zlepšit organizování pravidelné údržby, umožní proaktivně odhalovat možné závady nebo lépe plánovat výměnu náhradních dílů nebo provozního materiálu

 

 

 
Field servis  - kliknutím zvětšit

Základní vlastnosti řešení jsou:

  • Správa všech servisních případů na jednom místě od přijetí požadavku klienta, přes zaplánovaní úkolů vedoucím servisu, až po odvedení práce technikem v terénu
  • Lepší podpora práce servisního technika, včetně specializované mobilní aplikace s rozpisem úkolů a detaily servisních zásahů
  • Úplná, okamžitá kontrola nad prací servisního technika v terénu
  • Automatické získávání a vyhodnocení technických ukazatelů z Vašich zařízení pro možnost včasného plánování servisu a předcházení poruchám
  • Využití Internetu věcí (IoT)
  • Manažerský přehled a porovnání výkonů servisních pracovníků a nákladovosti servisních úkonů
 

Řešení pokrývá následující problematiku:

  • Work order management
  • Schedule board and dispatch
  • Resource management
  • Service location and customer assets
  • Prentative maintenance
  • Customer billing
  • Mobilní aplikaci
  • Help Desk portál
  • Servis
  • Power BI
  • Správa databáze informací z IoT v prostředí Microsoft Azure
  • Internet věcí
 

Řešení je primárně určeno pro:

  • Výrobní s servisní podniky
  • Facility management budov a technologií
  • Bezpečnostní agentury
  • Správu osvětlení a zeleně
 

Bližší informace Vám rádi poskytneme na emailu info@byznyscrm.cz nebo na  čísle +420 724 067 404

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz