Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dyanmics CRM je přední světové řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Obsahuje sadu nástrojů a funkcí, které pomáhají zkvalitnit interakci a obsuluhu klientů od prvotního kontaktu, přes prodej až po následnou péči. Systém Microsoft Dynamics CRM zpřístupňuje informace o zákaznících ve známém prostředí aplikace Microsoft Outlook, což pomáhá k urychlení přijetí nového systému zaměstnanci a přináší rychleji požadované výsledky. Plnohodnotnými alternativami jsou webový, mobilní klient nebo aplikace pro dotyková zařízení typu tablet.
Dopřejte Vašim klientům pocit výjimečnosti
S moduly Prodej, Marketing, Servis a xRM nabízí Microsoft Dynamics CRM funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit, řešení a eskalaci servisních případů nebo podpoře dalších klíčových firemních procesů. Řešení poskytuje vašim lidem nástroje a informace, které potřebují k vytvoření uceleného (360°) pohledu na zákazníky, umožňuje udržovat zákaznické informace na jednom místě, podporuje týmovou práci a pomáhá v plnění úkolů v rámci nastavených firemních procesů.
Dynamics CRM bude spolehlivě přijato vašimi uživateli, protože celá aplikace je plně integrována do Microsoft Office Outlook, s kterým vaši zaměstnanci již dávno pracují. Shodu s vašimi obchodními procesy zajistí mimořádná konfigurovatelnost celého řešení a jejich neustálé zdokonalování pak široké možnosti analýz a reportingu. Rychlá návratnost investic je navíc podpořena krátkým implementačním cyklem, možností zvolit standardní či hostované řešení a snadnou integrovatelností systému do existující infrastruktury.
Microsoft Dynamics CRM pomůže vaší organizaci
- Zajistit úplný (360°) pohled na zákazníky
- Dosáhnout spolehlivého přijetí uživateli
- Zvýšit produktivitu vašich zaměstnanců
- Urychlit dodávku řešení a návratnost investic
Základní oblasti systému Microsoft Dynamics CRM: